پرش لینک ها

ام دی اف سفید صابونی

ام دی اف سفید صابونی | یکی از انواع پر فروش ام دی اف سفید در بازار ایران محسوب می‌شود و از این رو بسیاری از تولید کنندگان نسبت به تولید این کد رنگ، اقدام نموده اند.

معرفی ام دی اف سفید صابونی

امروزه انواع ام دی اف با روکش‌های متفاوت و متنوعی توسط شرکت‌ها به بازار عرضه می‌شوند. اما در این بین همچنان ام دی اف های با روکش ملامینه رنگی ساده مورد نظر بسیاری از طراحان و خریداران هستند. ام دی اف سفید در بین روکش هایبا رنگساده پر طرفدارترین ام دی اف بازار محسوب می‌شود و در بین انواع موجود ام دی اف سفید، نوع صابونی آن پرفروش ترین محسوب می شود.

ام دی اف سفید صابونی

کاربرد ام دی اف سفید صابونیکاربرد ام دی اف سفید صابونی:

طراحان و سازندگان کمد و کابینت های آشپزخانه از ام دی اف سفید صابونی بهره می‌برند. برخی از آن برای دیزاین رویه‌ی کمد و کابینت و برخی برای ساخت طبقات از ام دی اف صابونی استفاده می کنند. ام دی اف روکش ملامینه سفید صابونی همانطور که از نامش پیداست، دارای خاصیت سُر (لیز) بودن است. این خاصیت بسیاری از سازندگان را بر آن داشته تا از این ام دی اف برای ساخت طبقات داخلی استفاده کنند.

مشخصات:

مغزی: نسبت به برند تولیدکننده متفاوت

رویه: مات و براق

ابعاد: 366*183

ضخامت: 16 میلی متر

جنس روکش: ملامینه

برجستگی روکش: صابونی

تولید کنندگان:

اکثر تولید کنندگان مطرح ام دی اف در ایران، تولید و عرضه ام دی اف با روکش سفید صابونی در برنامه تولیدی خود قرار داده اند. در این بین تولیدکنندگان مطرح این نوع ام دی اف عبارتند از:

قیمت ام دی اف سفید صابونی:

ام دی اف های با رنگ ساده جزو ام دی اف های با قیمت مناسب بازار محسوب می‌شوند. ام دی اف سفید نیز از این قائده مستثنی نیست. در سال‌های گذشته با نوسانات نرخ ارز و تورم شکل گرفته در بازار ام دی اف، قیمت‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و این مورد گه گاه به موجودی بازار نیز لطمه وارد کرده است. با توجه به تقاضای بالای ام دی اف سفید و مشکلات ناشی از عدم موجودی، شرکت های مختلف نسبت به تولید ام دی اف سفید در انواع مختلف، صابونی، برفی، صدفی، مات و براق اقدام نموده اند.

استعلام قیمت:

خریداران عمده به قصد دپوی محصول نیز می توانند درخواست خود را از طریق تماس با واحد فروش ایرانی دکور ثبت نمایند.

 

امتیاز post
کاوش
کشیدن