پرش لینک ها

قرنیز پی وی سی

پی وی سی قرنیز پی وی سی

قرنیز

  • پی وی سی
ایرانی دکور

جدید ترین برند ها

ساخت : ایران
_  نوع قرنیز : پی وی سی
برند : متنوع
ساخت کشور : ایران
ارتفاع :   7 و 9  سانتی متر
_ ضخامت:   6.7 الی 9 میلی متر
_ طول:   3 متر
_ روکش : PVC
رنگبندی متنوع

قرنیز پی وی سی از جمله قرنیزهای موجود در بازار است که در شاخه هایی به طول سه متر توسط تولید کنندگان متعددی تولید و عرضه می شود.

کیفیت بالای این ابزار و قیمت مناسب به علاوه موجودی همیشه در دسترس آن ذیل برندهای متنوع، از مزایای آن به شمار می رود.

قرنیزها برای پوشش بین دیوار ها و پارکت استفاده می شوند، کیفیت متریال پی وی سی آن و مهارت نصاب پارکت لمینت، در ماندگاری و کیفیت این ابزار، نقش بسزایی دارند.

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی در ایران تولید کنندگان متعددی دارد، از جمله ان ها می توان به:

  1. قرنیز آرا پلاست

    قرنیز آس پروفیل

    قرنیز پرشیا پروفیل

    قرنیز کرونوگرین

    قرنیز ای جی ای AGE

    قرنیز یشیل

اشاره کرد. این تولید کنندگان ضمن حفظ تولید مداوم و کیفیت، در بازار سهم مناسبی از فروش را کسب کرده اند.

نکات پیش از خرید قرنیز پی وی سی

  • به برند و کشور تولید کننده آن دقت کنید. امروز بیشتر قرنیز های موجود در بازار ایران، تولید داخل هستند و کمتر نمونه وارداتی ان ها یافت می شود.
  • به کیفیت ساخت و متریال پی وی سی قرنیز توجه کنید. کیفیت پی وی سی به کار رفته در تولید این نوع از قرنیز بسیار مهم بوده و بایستی نسبت به کیفیت آن مطمئن شوید و یا از ما مشورت بگیرید.
  • به کیفیت روکش PVC آن توجه کنید. از بین تولید کنندگان ایرانی تنها برند کرونوگرین، از روکش ایتالیایی برای ابزار های خود استفاده می کند.
  • چسب روکش پی وی سی را تست کنید،  از فروشنده خود بخواهید در نمونه های کوچک موجود در انبار کیفیت چسب روکش را به شما نشان دهد. عدم کیفیت مناسب چسب، پس از نصب و حتی در حین برش قرنیز شما را دچار مشکل خواهد کرد.
  • ضخامت و ارتفاع مخصوص پروژه خود را بدانید. در صورت عدم اطلاع صحیح از ارتفاع و ضخامت لازم، نصب پارکت لمینت شما دچار مشکل می شود.
  • خرید را به عهده نصاب و یا شرکت مجری پروژه قرار دهید. پیشنهاد ما این است، شما پس از انتخاب مجری مناسب پروژه خود، خرید را بر عهده ایشان بگذارید.

خرید قرنیز

با توجه به توضیحات قبلی اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید داشته باشید این مساله است که شما در چه محیطی قصد دارید قرنیز خود را نصب کنید تا با توجه به توضیحاتی که داده شد اقدام به خرید قرنیز ام دی اف یا خرید قرنیز پی وی سی کنید.

شما مشتریان عزیز برای خرید قرنیز فقط کافی است که از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان قرنیز ما در ارتباط باشد و خرید قرنیز خود را به صورت آنلاین انجام دهید .

خرید قرنیز از ایرانی دکور به صورت عمده می باشد ولی اگر مشتریان آنلاین ما قصد خرید قرنیز به صورت خورد یا شاخه ای را دارند توجه داشته باشند خرید قرنیز خود را به صورت کارتنی باید انجام دهند.

به فرض مثال قرنیز پی وی سی در کارتن های 27 تایی تا 33 تایی بسته بندی می شوند و قرنیز ام دی اف در کارتن های 9 تایی تا 14 تایی بسته بندی می شوند.

ساخت : ایران
_  نوع قرنیز : پی وی سی
برند : متنوع
ساخت کشور : ایران
ارتفاع :   7 و 9  سانتی متر
_ ضخامت:   6.7 الی 9 میلی متر
_ طول:   3 متر
_ روکش : PVC
رنگبندی متنوع

مشاوره خرید و استعلام قیمت قرنیز پی وی سی

ما درسایت ایرانی دکور، این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا این محصول را بدون واسطه و مستقیم از ما خریداری کنید. از طریق قسمت ارتباط با ما با ارسال مشخصات خرید خود، ثبت سفارش کنید.
همچنین شما می توانید درخواست خود نسبت به طراحی و اجرای پارکت لمینت با ما در تماس باشد.
 

شماره های تماس برای ثبت سفارش شما :

خریداران عمده به قصد دپوی محصول نیز می توانند درخواست خود را از طریق تماس با واحد فروش ایرانی دکور ثبت نمایند.

سئوالات متداول

بله، قرنیز پی وی سی دارای خاصیت مقاومت در برابر رطوبت است. این ویژگی منحصر به قرنیزهای پی وی سی است و در دیگر انواع آن، صدق نمی کند.

  • قیمت مناسب
  • رنگ بندی متنوع روکش
  • نصب آسان
  • موجودی بالا
  • برند های متنوع
  • مقاومت در برابر رطوبت
امتیاز post
کاوش
کشیدن