پرش لینک ها

پارکت لمینت دنیز Deniz

آشنایی با لمینت دنیز | AC4

آشنایی با پارکت لمینت دنیز (لمینت Deniz) و مشاهده رنگ بندی، مشخصات  و قیمت لمینت دنیز و خرید پارکت دنیز

لمینت دنیز یکی از محصولات با کیفیت داخلی بوده و با قیمتی مناسب عرضه می شود. این محصول در زمانی کوتاه بدلیل کیفیت مطلوب و مقرون به صرفه بودن، به جایگاهی قابل قبول در بازار دکوراسیون داخلی کشور دست یافته است. پارکت دنیز از مواد اولیه ایرانی ساخته شده و با توجه به کیفیت و قیمت مناسب جزو برندهای پرفروش بازار شده است. ایرانی دکور در این مقاله به بررسی این محصول پرداخته است. جهت آشنایی با این محصول، خرید، سفارش و اخذ نمایندگی ایرانی دکور در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی پارکت دنیز

پارکت دنیز با استفاده از متریال ایرانی و تکنولوژی وارداتی در داخل ایران و با استاندارد AC4 (مقاومت در برابر سایش)، تولید و عرضه می شود. برند دنیز پس از عرضه به بازار در سال‌های گذشته و با توجه به قیمت ارزان و رقابتی آن، به سرعت جایگاه بازار مناسبی در بین پارکت لمینت های ایرانی دست یافت.

پارکت لمینت دنیز پس از عرضه در بازار و به واسطه‌ی قیمت مناسب، جایگاه قابل قبولی در بازار پارکت لمینت ایرانی برای خود دست و پا کرد.

پارکت دنیز شیار دار و یا به عبارتی V Groove نیست. دارای ضخامت 8 میلی متری با تراکم مناسب است و از خود در سطوح صاف و استاندارد، مقاومت و ایستایی مناسبی نشان داده و از ایجاد صدا هنگام راه رفتن بر روی آن جلوگیری می کند.

ایرانی دکور و لمینت دنیز؛

سابقه‌ی همکاری ایرانی دکور و تولید کننده پارکت دنیز به اولین سری از تولید این پارکت لمینت ایرانی باز می گردد. ایرانی دکور طی سالیان گذشته توانسته به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان پارکت ایرانی دنیز در ایران باشد. به گونه ای که بیشترین حجم فروش این محصول در ایران را برای عمده فروشان با نیت دپوی محصول و خریداران خانگی داشته است.

خرید پارکت دنیز از ایرانی دکور

ایرانی دکور تمام دوازده کد رنگ تولید شده تحت برند دنیز را برای راحتی انتخاب و خرید مشتریان، با قیمتی مناسب، فراهم نموده است. نکته‌ی دیگری که همواره در فرئوش پارکت لمینت ها چه از نوع خارجی و داخلی آن مورد توجه داشته ایم، ارسال ایمن از طریق مسیرهای معتبر حمل بار در کشور بوده است. خریداران محترم می توانند پارکت لمینت دنیز را به صورت عمده و خرده، بدون واسطه با نازل ترین قیمت بازار از ایرانی دکور خریداری نمایند.

مشخصات پارکت دنیز

 
  • طول هر تایل لمینت دنیز: 1200 میلی متر
  • عرض هر تایل : 187 میلی متر
  • ضخامت هر تایل : 8 میلی متر
  • سطح پوششی هربسته : 2/36 متر مربع
  • استاندارد : AC4
  • کشور سازنده: ایران
  • کلیک: یونلین
  • روکش: شات دکور آلمان دارای اورلی
  • تکنولوژی : ترکیه
  • رنگبندی : 12 رنگ
  • گارانتی : دارد

نحوه محاسبه متراژ

برای محاسبه متراژ محل نصب لمینت در ابتدا کف مکان مورد استفاده اندازه گیری می شود. سپس متراژ بدست آمده تقسیم بر متراژ هر بسته (2/3 متر مربع) شده تا تعداد بسته های مورد نیاز مشخصص گردد.

ذکر این نکته ضروری است که جهت اندازه گیری اصولی و دقیق از کارشناسان مجرب استفاده نمایید.

پارکت لمینت دنیز

 رنگ بندی پارکت لمینت دنیز | 12 کد رنگ پر فروش

مزایای اصلی این پارکت:

در این بخش شما را با برخی از ویژگی های اصلی این محصول آشنا خواهیم کرد.

کیفیت ساخت

پارکت دنیز با استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت از جمله لمینت های مرغوب بازار است. کیفیت بسیار بالا، رنگ بندی جذاب و قیمت مناسب این محصول را تبدیل به جایگزینی مناسب برای پارکت کرده است.

قیمت مناسب

قیمت این محصول همانند دیگر محصولات بازار، در شرایط حاضر دارای نوسان است. نکته ی دیگری که شاید در این خصوص حائز اهمینت باشد، مدیریت صحیح تولید کننده و مدیریت بازرگانی، پارکت دنیز است، این مجموعه توانسته با وجود نوسانات شدید ارزی طی چند سال گذشته این محصول را با قیمت های مناسبی در بازار عرضه نماید.

نصب آسان

برای نصب پارکت لمینت ابتدا کارشناسان خبره ایرانی دکور نسبت به اندازه گیری فضای مورد نظر اقدام خواهند کرد. سپس برای هم دما شدن این محصول با محیط نصب، 48 ساعت لمینت در فضا قرار داده می شود. پس از طی این مرحله مهم کارشناس اجرا، فوم سایلنت را در کف محل اجرا نصب خواهد کرد. در انتها تایل های پارکت لمینت بصورت دقیق متصل می شود. برای زیبای هرچه بیشتر محیط پیشنهاد ایرانی دکور، استفاده از قرنیز 9 سانت است.

برای مشاهده و انتخاب قرنیز اینجا کلیک کنید.

مشاوره خرید و دریافت قیمت پارکت ایرانی دنیز AC4

لمینت دنیز | AC4 – نمایندگی اصلی، بهترین قیمت و موجودی
ما درسایت ایرانی دکور  این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا این محصول را بدون واسطه و مستقیم از ما خریداری کنید. از طریق قسمت ارتباط با ما با ارسال مشخصات خرید خود، ثبت سفارش کنید .
 

شماره های تماس برای ثبت سفارش شما :

خریداران عمده به قصد دپوی محصول نیز می توانند درخواست خود را از طریق تماس با واحد فروش ایرانی دکور ثبت نمایند.

واحد مشاوره : 66945467-021

واحد ارتباطات آنلاین : 09999931362

سئوالات متداول در خصوص ام دی اف نوین چوب

دنیز تولید ایران با تکنولوژی وارداتی از ترکیه تولید می شود

کیفیت لمینت های دنیز مورد تأیید نصاب ها و خریداران بوده است.

  • کیفیت تولید و روکش های استفاده شده به علاوه مغزی با کیفیت
  • گواهینامه های بین المللی
  • روکش مقاوم و حرفه ای

لمینت پارکت دنیز در 12 کد رنگ مشتری پسند تولید و عرضه می شود.

امتیاز post

پیام بگذارید

کاوش
کشیدن