پرش لینک ها

کفپوش وینیفلکس

کفپوش وینیفلکس یکی از محصولات ایرانی است که توسط ایرانی دکور نیز عرضه می شود. در این صفحه به بررسی Vinyflex پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 آشنایی با کفپوش وینیفلکس Viniflex

کفپوش وینیفلکس با متریال های وارداتی در داخل کشور عزیزمان ایران تولید می شود. Vinyflex دارای سه کالیته رنک کلاسیک، استریپ و سه میل است. در این بخش از وبسایت ایرانی دکور رنگ بندی کفپوش کلاسیک را قرار داده ایم. این محصول پر فروش ترین سری از کالیته رنگ های این کفپوش است. همچنین این محصول یکی از مرغوب ترین کف پوش های پی وی سی PVC بازار کشور بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. جهت مشاوره در انتخاب بهترین محصول، هماهنگی با قرنیز، ثبت سفارش، خرید و اخذ نمایندگی شرکت ایرانی دکور با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.
کفپوش ها به دلیل نصب آسان و قیمت پایین، جایگزینی مطمئن و مناسب برای انواع پارکت لمینت می باشند. این دسته از محصولات در رنگ بندی های مختلف و طرح های گوناگون عرضه می شوند. طرح چوبی یکی از پرطرفدارترین مدل از طرح های این محصولات است.
مشخصات Vinyflex:
طول هر تایل : 1200 میلیمتر
عرض هر تایل : 90 میلیمتر
ضخامت هر تایل : 2 میلیمتر
سطح پوششی هربسته : 3.34 و 3.14 متر مربع
کشور سازنده : ایران
تکنولوژی : آلمان
کفپوش ونیفلکس

 رنگ بندی Viniflex

 

سایت ایرانی دکور مرجعی مطمئن در بازار دکوراسیون داخلی کشور بوده و مشتری مداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. برای انتخاب بهترین متریال های دکوراسیون داخلی به بخش های مختلف وب سایت مراجعه نمایید. پیشنهاد ایرانی دکور استفاده از قرنیز 7 و یا 9 سانت کرونوگرین Kronogreen در کنار کفپوش Vinyflex است.

با ما همچنین در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام همراه باشید.

 

واحد فروش : 77647430-021

واحد مشاوره : 66945467-021

واحد ارتباطات آنلاین : 09999931364

 

امتیاز post

پیام بگذارید

کاوش
کشیدن