پرش لینک ها

دلیل تفاوت درب های ضد سرقت

دلیل تفاوت های انواع درب ضد سرقت و تفاوت های ظاهری درب ضد سرقت ایرانی با چینی و ترک .

 تفاوت درب ضد سرقت ترک و چینی و ایرانی

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد خرید درب های ضد سرقت برای شما مشتریان عزیز پیش می آید تفاوت درب های ضد سرقت ایرانی و درب های ضد سرقت چینی و درب های ضد سرقت ترکیه ای است و عموما اولین فکری که مشتریان می کنند و بر حسب تجربه کاری ایرانی دکور برای ما اثبات شده است کیفیت درب های ضد سرقت می باشد . زیرا عموما مردم ما اجناس چینی را در کشور ما اجناس بی کیفیتی شناخته اند و چون اطمینانی به محصولات ایرانی ندارند پس گمان می کنند که درب های ضد سرقت ترکیه ای درب های با کیفیت تری هستند .

به همین دلیل برای خرید راحتتر شما مشتریان عزیز ما در سایت ایرانی دکور تصمیم گرفتیم تا تفاوت های درب های ضد سرقت چینی و ضد سرقت ایرانی و ضد سرقت ساخت کشور ترکیه را بیان کنیم .

01 دلیل تفاوت درب های ضد سرقت

 تفاوت ظاهری درب های ضد سرقت ترک و چینی و ایرانی

ابتدا جدا از بحث کیفیت ابتدا از نظر ظاهری درب های موجود در بازار ایران را به سه دسته زیر تقسیم می کنیم :

1 – درب ضد سرقت ایرانی
2 – درب ضد سرقت ترکیه ای
3 – درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت ایرانی ظاهری کاملا مشابه به درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه دارند و البته برخی در ایران با ظاهر درب های ضد سرقت چین هم دست به تولید زده اند ولی تعداد آن ها خیلی کم است . پس به صورت کلی درب های ضد سرقت از نظر ظاهری به دو دسته درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت چینی تقسیم می شوند . هرچند درب های ضد سرقت چینی هم ظاهری مشابه درب های ضد سرقت ایتالیایی دارند .

چهار چوب درب های ضد سرقت ایرانی در داخل کشور تولید می شوند و یا از تولید کنندگان داخلی خرید می شوند . و یراق و قفل آنها وارداتی از کشور ترکیه می باشند و رویه های آنها هم در داخل تولید می شوند اما در این میان برخی از تولید کنندگان به دلیل گران بودن دستگاه ها و هزینه های تولید ترجیح می دهند که رویه ها را از کشور ترکیه وارد کنند و در برخی موارد می توان گفت که درب های ضد سرقت ایرانی در قیاس با درب های ضد سرقت ترکیه ای درب های بهتر و مقاوم تری هستند . و البته برخی از فروشندگان داخلی درب های ضد سرقت ایرانی را به عنوان درب های ضد سرقت ترکیه ای و مونتاژ ایران هم بفروش می رسانند . البته بیشتر درب های ضد سرقت ایرانی در سری اکونومی می باشند و درب های ضد سرقت لوکس همگی وارداتی از کشور ترکیه می باشند .

 پس از نظر ظاهری ما درب های ضد سرقت ایرانی و ترکیه ای را در یک مجموعه قرار می دهیم و به مقایسه آن ها با درب های ضد سرقت چینی می پردازیم .

1 – تفاوت ظاهری درب ضد سرقت ترکیه ای و چینی
2 – تفاوت کیفی درب ضد سرقت ترکیه ای و چینی
3 – تفاوت قیمتی درب ضد سرقت ترکیه ای و چینی1 – تفاوت ظاهری :

واضح ترین تفاوت در نوع چهارچوب های آن ها می باشد که چهارچوب های درب ضد سرقت چینی تخت و اختلاف سطح کمی بین سطح بیرونی چهارچوب و لنگه درب ضد سرقت وجود دارد در صورتی که این اختلاف سطح در درب ضد سرقت ترک بیشتر می باشد که در تصاویر تصویر اول درب ضد سرقت ترک و درب دوم درب ضد سرقت چینی می باشد .
دومین تفاوت در لولا های آن ها می باشد که لولا های درب ضد سرقت چینی مخفی می باشد .اما لولا های درب ضد سرقت ترک از سمت داخل خانه قابل مشاهده هستند .
سومین تفاوت آنها در جنس رویه های آن ها می باشد . که رویه درب های ضد سرقت چینی فلز با رنگ کوره ای طرح چوب هستند یا HDF در برخی موارد درب های ضد سرقت چینی فلزی با روکش پی وی سی هستند . ولی درب های ضد سرقت ترک دارای رویه های MDF با روکش طبیعی چوب و یا MDF با روکش PVC می باشند .

2 – تفاوت کیفی :

اولین تصویری که در ذهن مشتری شکل میگیرد کیفیت پایین درب های ضد سرقت چینی نسبت به درب های ضد سرقت ترک می باشد و این هم بخاطر مسائلی است که در مورد محصولات چینی در کشور ما رایج شده است . ولی در مورد درب ضد سرقت باید گفت نسبت به پولی که مشتری موقع خرید بابت درب ضد سرقت چینی پرداخت می کند می تواند مطمئن باشد که درب ضد سرقت خوبی خریداری کرده است . و در پاره ای از موارد کیفیت درب های ضد سرقت چینی از درب های ضد سرقت ترکیه ای بهتر است به فرض مثال درب های ضد سرقت چینی روکش HDF چینی از درب های ضد سرقت ترکیه ای گران قیمت تر هستند زیرا همانطور که می دانید محصولات چینی دارای کیفیت های متفاوتی هستند و بسیاری از محصولات چینی در حال رقابت با اجناس اروپایی هستند .

3 – تفاوت قیمت :

از نظر قیمتی درب های ضد سرقت چینی قیمت مناسب تری نسبت به درب های ضد سرقت ترکیه ای دارند . مقاله طراحی شده توسط تیم طراحی اینترنتی ایرانی دکور می باشد تا مشتریان عزیز با تفاوت های درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران عزیزمان بیشتر آشنا شوید .

02 دلیل تفاوت درب های ضد سرقت
شماره های تماس مدیریت ایرانی دکور برای راهنمایی و مشاوره : 
همراه : 09123346296
تلفن ثابت : 77647430 – 021
همچنین برای ثبت سفارش از طرح سوالات و نظرات از فرم ثبت سفارش در همین صفحه می توانید استفاده کنید
طرح و بیان نظزات و پیشنهاد های شما مشتریان عزیز در مورد مقاله ارائه شده
با در میان گذاشتن نظرات خود با ما ، ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر یاری فرمایید
ایرانی دکور با بیش از نیم قرن تجربه در طراحی دکوراسیون منازل
امتیاز post

پیام بگذارید

کاوش
کشیدن