پرش لینک ها

پارکت لمینت ایرانی

پارکت لمینت ایرانی، نمونه ای از پارکت با کیفیت بالا بوده که می‌تواند در ایران تولید شود. با دارا بودن یک پوشش براق و مقاوم، در رنگ‌ها و الگوهای متنوع، پارکت لمینیت ایرانی، انتخابی درست برای هر کسی است که می‌خواهد به خانه یا دفترش اعتماد، رونق و زیبایی بیافزاید.

ما در این مقاله، انواع پارکت لمینت ایرانی موجود در بازار را بررسی می کنیم و با تفاوت های آن ها با نمونه های خارجی آشنا می شویم.  همچنین به صورت مختصر با نحوه نصب هر یک از برند ها نیز آشنا حواهیم شد.

معرفی

پارکت لمینت یک گزینه‌ی پوشش کف با کیفیت بالا می‌باشد که در ایران تولید می‌شود. با مقاومت بالا، قیمت مناسب و نصب آسان، برای خانه‌داران، کسب‌وکارها و طراحان داخلی،به  یک گزینه‌ی محبوب بدل شده است. گزینه‌های پارکت لمینت ما در رنگها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شود که مطمئن هستید که برای فضای خودتان طرحی مناسب پیدا خواهید کرد.

پارکت لمینت ها براساس شاخص AC،   مقاوم در برابر خراش، لکه و رنگشدگی هستند.

علاوه براین، تیم ما از متخصصین در زمینه نصب و نگهداری آماده برای راهنمایی شماست. بنابراین، برای بهسازی کف محل مورد نظر خود، بر روی پارکت لمینت حساب کنید تا تجربه‌ای منحصر به فرد از ترکیب مد، کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید.

پارکت یا لمینیت به دلیل قیمت مناسب، مقاومت، و آسانی نصب بطور فزاینده‌ای در حال جایگزینی با متریال های  دیگر می‌شود. پارکت یک نوع کفپوش است که از ونیرهای چوبی تشکیل شده و به یکدیگر چسبیده اند تا یک سطح محکم ایجاد شود.

می‌توان آن را در هر اتاقی از خانه، از جمله مناطق با تردد بالا مانند راهروها و ورودی‌ها استفاده کرد.

رنگ‌های طبیعی و گرم چوب انتخاب مناسبی برای ایجاد جو دلپذیر و پذیرایی هستند. از طرف دیگر، پارکت لمینیت از مواد مصنوعی تهیه شده است که به طور قابل توجهی شبیه چوب طبیعی هستند.

این نوع کفپوش گزینه خوبی برای خانواده هایی با حیوانات خانگی و کودکان و نوجوانان است. لمینیتها،  طرح و سبک های مختلفی در اختیار دارند که بسیار ساده است که یک طرحی را پیدا کنید که به دکوراسیون خانه شما بخورد.

مفید است که اطلاعات بیشتری درباره شاخص AC و رابطه آن با پارکت لمینتی ارائه شود. علاوه بر این، می توان این نکته را به آن اضافه کرد که چه فایده و مزیتی دارد که پارکت لمینتی با شاخص AC بالا باشد.

به عنوان مثال، شاخص AC یک اندازه گیری از مقاومت به ساییدگی در پارکت لمینت است. شاخص AC بالاتر به معنای این است که کفپوش د تردد بالا، بهتر مقاومت می کند و این ویژگی آن را بهترین گزینه برای فضاهای تجاری و مسکونی با تردد زیاد می کند.

مشتریانی که به دنبال پارکت لمینتی با شاخص AC بالا هستند، مطمئن باشند که در حال سرمایه گذاری در یک گزینه با کیفیت و کم تعمیر هستند.

پارکت یکی از گزینه های محبوب کفپوش در سراسر جهان است و با افزایش روند طراحی داخلی و زیبایی شناسی، بسیاری از مردم از آن استفاده کرده اند. با این حال، بازار به قدری گسترده است که چندین نوع، بافت، رنگ و سطح کیفیتی از پارکت در دسترس است.

یکی از عوامل بزرگی که پارکت ایرانی و خارجی را از یکدیگر متمایز می کند، منبع چوب است. پارکت ایرانی از درختان بومی ایران مانند بلوط و بوته تهیه می شود و پارکت خارجی از سراسر جهان تامین می شود.

لازم به ذکر است که نوع چوب مورد استفاده در پارکت می تواند بر دوام آن و نحوه مقاومت در برابر سطوح مختلف خراش و سایر آسیب ها تاثیر گذار باشد. علاوه بر این، فرآیند تولید این دو نوع پارکت نیز می تواند متفاوت باشد که بر قیمت و کیفیت کلی آن تاثیر می گذارد.

بنابراین، برای تصمیم گیری مناسب در خرید پارکت برای دکوراسیون منزل یا دفتر کار خود، شناخت تفاوت های پارکت ایرانی و خارجی ضروری است.

خدمات
ایرانی دکور

1
Icon 1 پارکت لمینت ایرانی

مشاوره خرید

کارشناسان ما بهترین راهنمای شما در انتخاب و خرید پارکت هستند. به راحتی با طراح و نصابان خود مشورت کنید و راهنمایی های لازم برای انتخاب نوع و رنگ بندی را اخذ کنید.

2
Icon 2 پارکت لمینت ایرانی

طراحی و انتخاب متریال

طراح کابینت شما در "ایرانی دکور" با هماهنگی سازندگان، طرح اولیه کابینت شما را خلق و سپس با هماهنگی شما تکمیل می کنند. در این مرحله کارشناسان فروش ما شما را در انتخاب متریال لازم راهنمایی می کنند.

3
Icon 3 پارکت لمینت ایرانی

نصب و اجرا

نصب و اجرای پارکت لمینت پس از بررسی و آماده سازی کف در محل مشتری صورت می گیرد. به صورت معمول در فضا های مختلف پروسه نصب در طول یک تا سه روز انجام می شود. که بسته به متراژ کار متفاوت خواهد بود.

پارکت لمینت تولید ایران
1

لایه نازک سطح پارکت

به دلیل داشتن لایه روکش ضد سایش توسعه یافته بسیار قوی است. پارکت لمینت شما در برابر سایش و پارگی روزانه و همچنین خط و خش مقاوم خواهد بود، منافذ آن در برابر رطوبت و کثیفی مقاوم هستند. یک روکش برس دار موجود است که به شما امکان می دهد دانه ها و الگوهای طبیعی چوب را احساس کنید. این لاک فوق العاده قوی و مات تقریباً نامرئی است.

2

روکش چوبی

تخته HDF یک لایه چوب است که با فناوری DSI (اشباع دو طرفه) فشرده و به لایه روکش سطح آن چسبانده می شود. در طی این فرآیند چسب به چوب فشرده می شود. در حین نصب لایه رویی، چوب رویه را به خود جذب می کند و با چسب در هم می آمیزد. و در نتیجه یک سطح صاف و مستحکم ساخته می شود که از آن در مقابل سایش و فشار محافظت می کند.

3

مغز HDF

هر چه لایه رویی چوبی نازک تر باشد، مغز پارکت در برابر ضربه مقاوم تر است. HDF درست در زیر لایه ضد سایش حتی قوی تر از چوب طبیعی است. این ویژگی به ما امکان را می دهد مطمئن شویم که کف در برابر اجسام سنگین یا پاشنه های رکابی مقاوم تر است.

4

پشتی چوبی برای ثبات ابعادی

5

یک لایه چوب پنبه 2 میلی متری صدای پای ملایم تری را ارائه می دهد.

برند های مطرح پارکت لمینت ایرانی

در این بخش شمارا با برند های مطرح ایرانی تولید کننده پارکت لمینت آشنا می کنیم.

لمینت گرین هوم پارکت لمینت ایرانی

گرین هوم

لمینت آرتا پارکت لمینت ایرانی

آرتا

لمینت بلا کلیک پارکت لمینت ایرانی

بلا کلیک

لمینت دنیز پارکت لمینت ایرانی

دنیز

تفاوت و ویژگی ها

گرین هوم

آرتا

بلا کلیک

دنیز

پارکت لمینت، یک نوع پارکت مصنوعی است که از لایه‌های فشرده چوب و ترکیبات نفتی تهیه می‌شود و در ظاهر به پارکت‌های چوبی شبیه است، اما از نظر مزایا و کیفیت از آنها برتری دارد. استفاده از پارکت لمینت به دلیل مزایایی که دارد، امروزه متداول‌تر از پارکت‌های چوبی شده است و این امر دلیلی برای بودن ندارد!

اما هر محصولی علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد. بهترین انتخاب را می‌توان با در نظر گرفتن میزان بودجه و شرایط خود داشت. در زیر معایب و مزایای استفاده از پارکت لمینت را بررسی می‌کنیم:

معایب استفاده از پارکت لمینت


1. عمر کوتاه: پارکت لمینت‌ها دارای عمر کوتاهی هستند.
2. ایجاد صدا: هنگام راه رفتن، اگر زیرسازی و نصب به درستی انجام نشود، صدا ایجاد می‌شود.
3. عدم مقاومت در برابر شستشو با آب: برای محیط‌هایی که نیاز به شستشو با آب دارند مناسب نیستند.
4. ناسازگاری با سیستم گرمایش از کف.

مزایای پارکت لمینت


1. هزینه کمتر نسبت به پارکت چوبی.
2. عمر طولانی‌تر به دلیل استفاده از لایه‌های چوب فشرده و روکش محافظ.
3. هزینه نصب کمتر.
4. قابلیت جابجایی.
5. مقاومت در برابر آتش‌سوزی، دما، صدا و رطوبت.
6. تنوع طرح و زیبایی.
7. نگهداری آسان و تمیز کردن با آب و دستمال.
8. استفاده از عایق حرارتی و صوتی.
9. استحکام بالا در برابر اجسام نوک تیز.
10. حس طبیعتی و زیبایی طرح‌های لمینت.
11. صرفه‌جویی در مصرف انرژی به دلیل عایق حرارتی بودن.
12. ایجاد حس آرامش.
13. سبک بودن و رضایت مهندسین ساختمانی.
14. ضدباکتریال و ضدحشره بودن.
15. قابلیت استفاده سریع پس از نصب.

همچنین در نصب پارکت لمینت باید به نکاتی مانند استحکام و دوام، نصب توسط متخصصان، و سیستم گرمایش از کف توجه کرد.

محصولات ارزان قیمت ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند و از طرفی مصرف‌کنندگان را به خرید وسایل ارزانتر و نامعتبر وادار کنند. بنابراین، خرید از برندهای معتبر و اعتمادساز بسیار مهم است تا از هزینه‌های بیهوده جلوگیری شود.

معایب پارکت لمینت‌های متفرقه

کیفیت ساخت پایین پارکت لمینت‌های متفرقه

برندهای معتبر پارکت لمینت از تجهیزات و دستگاه‌های گران‌قیمت و متریال‌های درجه یک برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. این در حالی است که شرکت‌های متفرقه تنها برای سودجویی اقدام به عرضه محصول می‌کنند و از متریال بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. همچنین، به دلیل عدم تجربه و تخصص در ساخت این کفپوش‌ها، حتی از نظر ساختاری نیز مشکل دارند و بسیاری از آن‌ها حتی به خوبی و دقیق نصب نمی‌شوند. مشکلاتی مانند ناهماهنگی در نصب، نفوذ رطوبت و…

صحت نداشتن سطح سایش پارکت لمینت‌های متفرقه

کلاس سایش، مهم‌ترین فاکتور هر پارکت لمینت است. برندهای متفرقه به دلیل استفاده از متریال و لمینت بی‌کیفیت، نمی‌توانند کیفیت و مقاومتی که از هر سطح سایشی انتظار می‌رود را ارائه دهند. این مسئله باعث تشکیل ترک‌ها و تورم‌ها در سطح می‌شود.

عدم مقاومت در برابر رطوبت پارکت لمینت‌های متفرقه

کیفیت پایین روکش روی مغزی و ساختار نا مناسب، رطوبت و آب را به راحتی نفوذ می‌دهد و باعث باد شدن و تخریب ظاهر پارکت می‌شود.

مغزی ضعیف پارکت لمینت‌های متفرقه

مغزی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر پارکت است. برندهای متفرقه از مغزی‌های بسیار بی‌کیفیت استفاده می‌کنند که نمی‌توانند فشار را تحمل کنند و به راحتی ترک می‌خورند یا شکسته می‌شوند.

لکه‌گیری و جذب چربی‌ها پارکت لمینت‌های متفرقه

استفاده از لمینت ضعیف باعث می‌شود پارکت لمینت به راحتی لکه‌ها و چربی‌ها را جذب کند، در حالی که مدل‌های با کیفیت تر لکه‌ها را سخت‌تر جذب می‌کنند و تمیز کردن آن‌ها را راحت‌تر می‌کنند.

اتصالات و کلیک‌های شکننده پارکت لمینت‌های متفرقه

کلیک‌ها و اتصالات بین تایل‌ها باید فشار بالا را تحمل کنند. اما در پارکت‌های متفرقه، کیفیت این کلیک‌ها مد نظر نیست و با حتی کوچکترین ضربه، ممکن است شکسته شوند.

نبود خدمات پس از فروش پارکت لمینت‌های متفرقه

بسیاری از برندهای متفرقه هیچگونه خدمات پس از فروشی به مشتری ارائه نمی‌دهند، در حالی که برندهای معتبر خدماتی همچون گارانتی و نصب رایگان را ارائه می‌دهند.

مشاوره خرید پارکت لمینت ایرانی

ما درسایت ایرانی دکور  “نمایندگی انواع پارکت لمینت ایرانی” این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا این محصول را بدون واسطه و مستقیم از ما خریداری کنید. از طریق قسمت ارتباط با ما با ارسال مشخصات خرید خود، ثبت سفارش کنید .
 

شماره های تماس برای ثبت سفارش شما :

خریداران عمده به قصد دپوی محصول نیز می توانند درخواست خود را از طریق تماس با واحد فروش ایرانی دکور ثبت نمایند.

سئوالات متداول در خصوص انواع پارکت لمینت ایرانی موجود در ایرانی دکور

در تمام کشور کارخانه های متعدد تولید پارکت و لمینت راه اندازی شده است و برندها مخصوص یک استان یا شهر نیستند.

سایز تایل های هریک از تولید کنندگان متفاوت بوده و متراژ پوشش دهنده هر بسته آن نیز متفاوت است.

اصولا هر محصول چوبی‌ای نسبت به رطوبت حساس بوده و باید از رطوبت و آب بیش از حد مراقبت نمود. اما این محصولات همگی در برابر رطوبت مقاومت نسبی دارند.

امروزه برندهای موجود در بازار طیف وسیعی از طرح و رنگ روکش پارکت لمینت را پوشش می دهند.

برای استعلام قیمت و موجودی انواع محصولات می توانید از راه های ارتباطی مندرج در بخش ارتباط با ما استفاده کنید.
5/5 - (1 امتیاز)
کاوش
کشیدن