پرش لینک ها

راهنمای نصب درب ضد سرقت

آموزش طریقه نصب درب ضد سرقت و انواع روش های آن اعم از نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن و رول بوت و پیچ سرتمه ای و یا نصب آن در دیوارهای پارتیشنی .

 طریقه نصب درب ضد سرقت

در سایت ایرانی دکور ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا در مقاله ای در مورد طریقه نصب درب های ضد سرقت برای شما عزیزان قرار داده ایم شما مشتریان عزیز را با نحوه نصب درب های ضد سرقت آشنا کنیم

انواع روش های نصب درب ضد سرقت :

1 – نحوه نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی
2 – نحوه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن
3 – نحوه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت
4 – نحوه نصب درب ضد سرقت به روش پیچ سرتمه ای

2 1 راهنمای نصب درب ضد سرقت

 نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی

  • ابتدا قبل از نصب درب ضد سرقت چهارجوب را به طور دقیق اندازه گیری کنید و چهارچوب انتظار را با ضد زنگ عایق کنید تا دوام بیشتری داشته باشد .
  • بعد از اندازه گیری چهارچوب حتما قطر فریم ها را هم اندازه گیری کنید تا بعد از نصب موجب دویدگی و پیچیدگی نشود .
  • چهارچوب انتظار به طور دقیق و کامل ، شاقول و تراز در محل نصب شود .
  • مرحله نصب چهارچوب انتظار باید با دقت زیادی انجام شود تا در مراحل دیگر بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری شود .
  • چهارچوب انتظار باید به گونه ای نصب شود تا سطح بالایی پا خور فریم با سطح کف نهایی، دستگاه پله مماس باشد و پایین تر و یا بالاتر از آن قرار نگیرد .
  • پس از اتمام بتون ریزی و گچ کاری و رنگ چهارچوب انتظار می توانید در ضد سرقت خود را نصب کنید .
1 2 راهنمای نصب درب ضد سرقت

 نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن

  • ابتدا درب ضد سرقت را از داخل بسته بندی خود خارج کنید و عملکرد قفل و شب بند را چند سری تست کنید تا از صحت سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید .
  • درب را از قسمت پشت درب ( قسمتی که باله ندارد ) وارد چهارچوب انتظار نمایید و آن را به طور دقیق تراز و شاقول نمایید و چند سری درب را باز و بسته کنید و وقتی از عملکرد مناسب درب اطمینان حاصل کردید درب ضد سرقت را از طریق سوراخ های تعبیه شده در قسمت
  • داخل چهارچوب با چند خال جوش به صورت موقت مهار کنید و بعد از چند بار باز و بسته کردن درب و اطمینان از تراز و شاقول درب ضد سرقت آن را بطور موقت نصب کنید .
  • در پایان کار بعد از آنکه از صحت تراز درب و باز و بسته شدن آن اطمینان حاصل کردید اقدام به جوش دادن کامل چهارچوب درب به چهارچوب انتظار نمایید.
221 راهنمای نصب درب ضد سرقت

 نصب درب ضد سرقت به روش رول بوت

  • در روش نصب به روش رول بوت دیگر نیازی به جوش و چهارچوب انتظار نمی باشد نمی باشد به دیوارهای بسیار محکم با مقومت مناسب نیاز داریم که به فرض مثال : دیوارهای بتنی ، دیوارهای آجری 35 سانتی و در صورت استفاده از سفال های تیغه ای باید 15 سانتی متر از لبه داخل فریم را با ملات و ماسه سیمان آستر سازی و مقاومت سازی نمایید .
  • قبل از هر چیز باید از تراز و شاقول و صاف بودن محل نصب اطمینان حاصل فرمایید و بعد درب را از داخل بسته بندی آن خارج کنید و در محل نصب قرار دهید و بعد از چند بار باز و بسته کردن درب و بعد از اطمینان حاصل کردن از سالم بودن لولا ها اقدام تست درستی سوراخ های چهار چوب بوسیله دریل نمایید .
  • پس از تراز نمودن ضلع های چهار چوب آن را در محل خود تا انتهای عملیات نصب ثابت کنید و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب اقدام به سوراخ کردن دیوار نمایید .
  • حتما بعد از سوراخ کردن دیوار از تراز بودن درب ضد سرقت اطمینان حاصل کنید و اقدام به وارد کردن رول بوت به داخل دیوار نمایید . و قبل از ورود رول بوت به دیوار محل سوراخ شده را به وسیله پیچ یا میله تمیز کنید و بعد بر رول بوت را قرار دهید و با یک چکش رول بوت را تا انتها در دیوار قرار دهید و بعد از آن بوسیله ابزار مخصوص اقدام به بستن پیچ داخل رول بوت کنید و نکته مهمی که در اینجا باید حتما رعایت کنید بستن پیچ ها به صورت تدریجی و هم زمان می باشد تا تراز درب به هم نریزد .
33 راهنمای نصب درب ضد سرقت

 نصب درب ضد سرقت به روش پیچ سرتمه ای

  • ابتدا درب را همانند روش های قبل ابتدا از داخل بسته بندی آن خارج کنید و چند بار باز و بسته کنید و از سالم بودن قفل و شب بند هم اطمینان حاصل فرمایید .
  • درب ضد سرقت را از سمت پشت ( قسمتی که باله ندارد ) داخل محل نصب قرار دهید آن را کاملا تراز و شاقول نمایید و چند سری باز و بسته نمایید . فقط دقت نمایید که تمام اضلاع درب باید تراز بوده باشند و تا آخرین مرحله نصب درب ضد سرقت را ثابت کنید .
  • بعد از اتمام مراحل قبل اکنون اقدام به پیچ کردن چهارچوب درب از محل های تعبیه شده به چهارچوب انتظار نمایید و همانند روش قبل باید پیچ ها را تدریجی و هم زمان و مرحله به مرحله محکم کنید تا تراز درب و تعادل آن از بین نرود .
111 راهنمای نصب درب ضد سرقت

شماره های تماس مدیریت ایرانی دکور برای راهنمایی و مشاوره :

همراه : 09123346296

تلفن ثابت : 77647430 – 021

همچنین برای ثبت سفارش از طرح سوالات و نظرات از فرم ثبت سفارش در همین صفحه می توانید استفاده کنید.

امتیاز post

پیام بگذارید

کاوش
کشیدن