پرش لینک ها

خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت به نکات زیر توجه کنید، تا خرید مناسبی داشته باشید.

درب ضد سرقت

خرید درب های ضد سرقت به دلیل ساختار طراحی داخلی ، نسبت به سایر درب ها از امنیت بیشتری بر خوردار هستند. همچنین از نظر ساختار کلی ، قفل ، لولا و متریال تولید درب نسبت به درب های معمولی، متفاوت بوده و مقاومت بیشتری دارند، به شما توصیه می شود.

درب های ضد سرقت علاوه بر اینکه دارای قفل های تقویت شده، و به روز دنیا می باشند. این دربها ورود دزد به داخل خانه را تقریبا غیر ممکن می کند .

در بازار ایران این محصولات با روکش پی وی سی و همچنین چوب تولید میشوند.

خرید درب ضد سرقت

نکات مهم در جنس درب ضد سرقت

1 – اولین و مهمترین موضوعی که باید به آن توجه کنید. ضخامت چهارچوب این محصولات است. ضخامت آنها معمولا 1.8 میل می باشد. باید  توجه داشته باشید اگر جنس چهار چوب درب مناسب نباشد. موقع نصب درب به مشکل بر خواهید خورد .

2 – نکته مهم دیگر جنس چهارچوب درب می باشد. که باید از فلزی با آلیاژ خوب و با کیفیت باشد. همچنین در محل اتصال ورق ها ،جوش بصورت کامل در تمامی قسمت ها موجود باشد .

3 – بدلیل  وزن بالای این محصول، باید بر روی 2 لولا نصب شوند. پس باید لولا هایی از جنس مناسب، تهیه شوند و حتما بلبرینگ داشته باشند .

4 – در مورد انتخاب درب ضد سرقت باید به جنس رویه آن ها هم توجه کنید زیرا روکش های پی وی سی براق تر از روکش های چوب می باشند . نکته دیگر اینکه اگر منزل شما در منطقه پر رفت و آمد ،و در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دارد، باید از روکش های چوب استفاده کنید چون در مقابل نور آفتاب مقاوم هستند و ضد خش نیز می باشند که روکش های پی وی سی این خصوصیات را دارا نمی باشند .

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت

1 – در موقع خرید این محصولات باید به ابزار و یراق درب هم دقت کنید . به فرض مثال دستگیره ها از جنس استیل باشد و قفل استفاده شده ، قفل کاله ساخت کشور ترکیه باشد،  که رتبه اول امنیت در جهان را به خود اختصاص داده است ، و همچنین چشمی، قفل ، شب بند را هم چک کنید که از اجناس متفرقه موجود در بازار نباشد .

2 – اگر شما در محلی که درب ضد سرقت را قرار است نصب کنید، نیاز به امنیت و ایمنی بیشتری دارید با مشاوره گرفتن از مسئولین فروش ما در سایت ایرانی دکور درب ضد سرقت مورد دلخواه خود را سفارش دهید .

3 – توجه فرمایید که وزن این محصولات نباید کمتر از 95 تا 120 کیلوگرم باشد .

توجه:در انتها باید متذکر شویم که درب ضد سرقتی که شما خریداری می کنید، اگر از جنس فولاد هم ساخته شده باشد ولی قفل خوبی بر روی آن نصب نشده باشد با یک درب معمولی تفاوتی ندارد .

جهت ارتباط با ایرانی دکور از شماره های زیر استفاده نمایید.

واحد مشاوره : 66945467-021

واحد ارتباطات آنلاین : 09999931364

با ما در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام همراه باشید.

امتیاز post
کاوش
کشیدن