پرش لینک ها

ام دی اف فرامید

دی اف فرامید 1 ام دی اف فرامید | FAROMID

ام دی اف

  • فرامید
ایرانی دکور

کاتالوگ جدید 2022

ساخت : ایران
_  نوع ام دی اف : براق
برند : فرامید
ساخت کشور : ایران
ضخامت :  16  میلیمتر
جنس لبه کاری : PVC
ابعاد : 2800 * 1830 – 2800 * 1220
رنگبندی متنوع

ام دی اف فرامید (MDF FAROMID) تولید کشورمان ایران بوده و در حال حاضر جزو چند برند برتر تولید کننده ورق‌های ام دی اف با روکش ملامینه در کشور به حساب می آید. مجموعه‌ی تولیدی از سال 1332 فعالیت خود در حوزه مبلمان و چوب را آغاز نموده است، در سال 1384 شرکت "فرامید تجارت" توسط مدیران مجموعه راه‌اندازی گردید. و در ادامه فعالیت‌های این مجموعه در سال 1392 و با نیازسنجی بازار و تامین تجهیزات مدرن، خط تولید ورق ام دی اف با روکش ملامینه، راه اندازی شد. هم اکنون پس از گذشت هشت سال از اولین تولید ام دی اف ملامینه، این شرکت جزو برترین تولید کنندگان ام دی اف کشور محسوب می شود.

معرفی گروه تولیدی فرامید

گروه تولیدی فرامید با ظرفیت تولید بیش از 50 هزار ورق ام دی اف در ماه، جایگاه ویژه ای در صنعت تولید فرآورده های چوبی به خود اختصاص داده است. با تمرکز بر تولید نوعی خاص از ام دی اف توانسته است، تنها تولید کننده ام دی اف ملامینه "دورو سینکرونایز"، "فوق برجسته" و "سوپرمات"در ایران و خاورمیانه باشد.

گروه تولیدی فرامید با ظرفیت تولید بیش از 50 هزار ورق ام دی اف در ماه، جایگاه ویژه ای در صنعت تولید فرآورده های چوبی به خود اختصاص داده است.

همچنین برای ایجاد اطمینان در خریداران و مشتریان داخلی و خارجی نسبت به دریافت تمام گواهینامه‌های معتبر جهانی اقدام نموده است. گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 10004، ISO 9001، ISO 14001،  OHSAS 18001 و گواهینامه استاندارد ایران، از جمله عناوین گواهینامه‌هایی‌ست که فرامید طی سال‌های گذشته اخذ نموده است.

گواهینامه های ام دی اف فرامید

سابقه‌ی همکاری ایرانی دکور و FAROMID به پیش از راه اندازی وبسایت ایرانی دکور باز می گردد. ایرانی دکور طی سالیان گذشته توانسته به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان محصولات FAROMID در ایران باشد. به گونه ای که ماه های متوالی رکورد فروش ام دی اف را در بین رقبا در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

مزایای ام دی اف فرامید

برایاین محصول مزایای بیشماری می‌توان برشمرد که به گزیده ای از آن‌ها اشاره می کنیم:

فوق برجسته؛ برای اولین بار در ایران

"فرامید" با هدف ارائه نوآوری در انواع ام دی اف تولیدی، توانسته است نوع فوق برجسته، ضد اثر انگشت و دورو سینکرونایز را در ایران تولید نماید. جالب‌تر اینکه اکنون با روکش های انحصاری، در بازار ایران و خاورمیانه منحصر به فرد بوده و رقیب بین المللی در منطقه خاورمیانه ندارد.

کیفیت و قیمت مناسب

این محصول همچون سایر محصولات ایرانی دارای قیمت مناسب‌تری بوده و با توجه به انواع منحصر به فرد آن، تولید کنندگان فرامید، همواره در قیمت‌گذاری محصول خود، مصرف کننده نهایی را در نظر داشته اند. بنابراین از لحاظ قیمتی سعی در ارائه قیمت های مناسب با توجه به تورم فزاینده داشته اند. همچنین از دیگر منة، محصول ام دی اف تولید شده در کارخانه تولیدی فرامید، دارای کیفیت ممتاز بوده و اخذ گواهینامه‌های متعدد بین المللی، بر این مسأله صحه می گذارند.

کد رنگ های متنوع؛ خاص و انحصاری

تنوع بی نظیر و منحصر به فرد رنگ و طرح روکش های ملامینه، این محصول را در بازار ایران بی‌رقیب ساخته است. 

 نوع ورق : MDF با ملامینه براق و سینکرونایز (فوق برجسته) 
_  نوع ام دی اف :  براق
برند : فرامید
ساخت کشور : ایران
ضخامت :  16  میلیمتر
جنس لبه کاری : PVC
ابعاد : 2800 * 1830 - 2800 * 1220
رنگبندی : متنوع

مشاوره خرید و استعلام قیمت ام دی اف فرامید

ما درسایت ایرانی دکور، این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا ام دی اف فرامید را بدون واسطه و مستقیم از ما خریداری کنید. از طریق قسمت ارتباط با ما با ارسال مشخصات خرید خود، ثبت سفارش کنید .
 

شماره های تماس برای ثبت سفارش شما :

خریداران عمده به قصد دپوی محصول نیز می توانند درخواست خود را از طریق تماس با واحد فروش ایرانی دکور ثبت نمایند.

سئوالات متداول

تولید کشورمان ایران بوده و در حال حاضر جزو چند برند برتر تولید کننده ورق‌های ام دی اف با روکش ملامینه در کشور به حساب می آید.

ام دی اف فوق برجسته؛ برای اولین بار در ایران، کیفیت و قیمت مناسب، کد رنگ های متنوع؛ خاص و انحصاری

  • کیفیت بالا
  • انحصار در تولید و استفاده از روکش هایس ملا مینه
  • روکش فوق برجسته
  • روکش سوپر مات و آنتی فینگر
  • دارای گواهینامه های بین المللی کیفیت
5/5 - (1 امتیاز)
کاوش
کشیدن